ترکیه

بازرگانی ۹۰

ترکیه

بازرگانی ۹۰

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی موسیاد ترکیه برگزار می‌شود

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی موسیاد ترکیه از 20 تا 23 مهرماه امسال، در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی CNREXPO استانبول برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق ایران، در دوره پیش این نمایشگاه در ترکیه، 459 شرکت ترکیه ای و 185 شرکت خارجی در مساحتی حدود 15 هزار متر مربع اقدام به عرضه و معرفی توانمندی‌ها و محصولات خود در حوزه مواد غذایی و صنایع مرتبط، ماشین آلات، لوازم خانگی، مبلمان، نساجی، پلاستیک، خودرو کردند که مورد بازدید نزدیک به 90 هزار بازدیدکننده ترکیه ای و 3هزار و 500 بازدید کننده خارجی از جمله ایران قرار گرفت.


هزینه مشارکت در این نمایشگاه، مبلغ 177 یورو (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده )به ازاء هرمتر مربع غرفه است که در صورت استقبال و به حد نصاب رسیدن میزان مشارکت شرکت‌های ایرانی، تخفیفی در ارتباط با هزینه لحاظ خواهد شد.
گفتنی است، هم‌زمان با این نمایشگاه، همایش مجمع تجارت بین المللی موسوم به IBF نیز برگزار می‌شود که مشارکت تعدادی زیادی از مسئولان و فعالان اقتصادی کشورهای مختلف را به همراه دارد.
از تمامی اعضاء و سایر فعالان اقتصادی علاقمند دعوت می‌شود فرم زیر را پس از تکمیل حداکثر تا روز 28 اردیبهشت‌ماه امسال، از طریق فکس 88825115 به معاونت امور بین الملل اتاق ایران ارسال کنند تا پس از بررسی درخواست‌ها و در صورت رسیدن به حد نصاب، اقدامات بعدی برای مشارکت و برپایی پاویون صورت پذیرد.

نام شرکت : نام مدیر عامل :
زمینه فعالیت:
شماره تلفن: شماره فکس: متراژ مورد نیاز:
ایمیل: وب سایت:
نام فرد رابط: امضاء


منبع:  اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد